I.Boice | Iranian Boice Community


بالاخره ورایتی شوی یونگ هوا ، هولوگرام با زیرنویس انگلیسی

فقط نمیدونم بر چه فازی (!) قسمت یک و سه رو زیرنویس کردم دو رو جا انداختن

Hologram Ep.1 & 3 UploadBoy UploadBaz
Ep.1 720p 708MB Download Download
Ep.1 480p 277MB Download Download
Ep.3 720p 701MB Download Download
Ep.3 480p 274MB Download Download

 


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت1:09---4 ارديبهشت 1394
خیلیم عااااااالی
ممنون
پاسخ: :)


ستاره
ساعت11:39---3 ارديبهشت 1394
خیلی خیلی ممنون که با کیفیتشو گذاشتین، سری قبل انقدر کیفیتش پایین بود تصویر نامفهوم بود:|
پاسخ: خواهش میکنم :)


پوران
ساعت1:44---3 ارديبهشت 1394
از انجا که من با مسنجر هنوز مشکل دارم! پیشنهاد وتقاضای خود را در قالب کامنت میگذارم
خلاصه و مفید:
MBC Music Picnic Live EP61 - YongHwa
پاسخ: هنوز زیرنویس نیومده فک کنم اگه دیدم اومده حتماً میزارم :D


هانیه
ساعت23:16---2 ارديبهشت 1394
ممنون که گذاشتین. بچه ها تو تویتر از اونی که 3 رو ساب زده بود پرسیدن چرا دو رو ساب نزدی، گفت چون یک رو فرد دیگه ای ساب زده ،اونم ترسیده اگه بره سراغ دو یه جور دوباره کاری پیش بیاد و دونفر همزمان یه برنامه رو ساب بزنن. واسه همین سه اومده ولی دو نه
پاسخ: خب پس حالا باید از اونی که دو رو ساب زده پرسید کجا مونده که این بنده خدا ساب 1 و 3 رو گذاشته شما هنوز نذاشتی :D


farnaz
ساعت23:13---2 ارديبهشت 1394
فقط کاش زیرنویسشو یه جوری جدا میزاشتین قبلا دانلود کردیم باز کلی باید حجم مصرف کنییییم
پاسخ: والا 200 مگ چیزی نیست ، میتونین اون کم حجمه رو دانلود کنین که حجمتونم زیاد مصرف نشه


farnaz
ساعت23:09---2 ارديبهشت 1394
خیلی خیلی ممنون فازش اومد دو و چهارمم ریرنویس کنین
پاسخ: خب خواهر من اگه زیرنویس کننده من بودم که فارسی میزدم اونی که باید فازش بیاد کس دیگه ایه :D


houra
ساعت21:45---2 ارديبهشت 1394
خيلي خيلي ممنون
پاسخ: :)


houra
ساعت21:43---2 ارديبهشت 1394
سلام آقا محمد رضا خيلي خيلي دستتون درد نكنه واقعا زحمت كشيديد راستي ممكنه يكي دو تا از مصاحبه هاي جديدشونم ترجمه كنيد و بزاريد دلم برا مصاحبه تنگ شده خيلي ممنون
پاسخ: والا من در حال حاضر همین ویدئو ها رو هم به زور میزارم ولی اگه تونستم چشم


نیکا
ساعت20:24---2 ارديبهشت 1394
خدا خیرت بده....بالاخره میفهمم چی میگه این بشر
ممنون
پاسخ: من فقط آپلود کردم خدا خیر اون بنده خدای مترجم بده :D خواهش میکنم :)


دارتانیان
ساعت20:10---2 ارديبهشت 1394
خیییییییییلیییییییییییییی ممنون!
میگن این بچه های ساب گذار یکم کند عمل نمیکنن؟ ما که مردیم تا اومد!
پاسخ: همش مربوط به تقاضا میشه ، مثل اینکه هولوگرام برا خارجیا زیاد طرفدار نداشته


کیارا
ساعت18:33---2 ارديبهشت 1394
آهان یادم رفت بپرسم زیرنویس جداش نیومده؟
اگه نه که دوباره باید دانلودش کنم
پاسخ: نه نیومده متاسفانه اگرم باشه در یک نقطه کور در یوتیوب گم شده پیدا نمیشه :D


کیارا
ساعت18:09---2 ارديبهشت 1394
مترجمین عزیز خسته نباشن واقعا !خب چرا اینقد دیر؟؟؟ میزاشتن سال دیگه زیرنویس میکردن بعد قسمت دو پس چی؟؟
مثلا من الان عصبانیم
کلی ممنونم که با کیفیت عالی میزارین دستت درد نکنه
پاسخ: متاسفانه دیر زیرنویس شدن معمولاً دلیلش تقاضای کمه ، وگرنه برای مثال Fluttering India تقاضا بالا خیلی سریع زیرنویس شد قسمت اولش برعکس Brave Family انقد زیرنویس نشد تا خود کی بی اس ترجمش کرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com